بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

فرمانده سپاه تایباد: عزت و اقتدار ایران اسلامی از برکت بسیج است
فرمانده سپاه تایباد گفت: اقتدار و عزت کنونی ما از برکت بسیج است به همین دلیل امروز سرافرازانه در صحنه بین‌المللی دارای قدرت و جایگاه هستیم.

سرهنگ پاسدار حسن نعمتی در گفتگو با تایبادخبر، ضمن تقدیر از حضور پرشور، مقتدرانه و بابصیرت بسیجیان شهرستان در عرصه های مختلف رزمی، سازندگی، علمی و فرهنگی برنامه های هفته بسیج، گفت: بسیج نماد اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان و مظهر رشادت، جوانمردی و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی محسوب می شود که امروزه به الگوی ارزشمندی برای ملت های آزاده و اسلامی مبدل شده است.

وی افزود: امروز جایگاه رفیع بسیج با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب هر روز با توفندگی، عزت و عظمت بی‌بدیل برای رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی در حال تداوم و استمرار است.

وی در ادامه به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین و بزرگترین مردان تاریخ ما است. جوانمردانی که داوطلبانه و بی هیچ ادعا روزهای سخت جنگ را مردانه پشت سر نهادند و در برابر بی رحم ترین دشمنان این آیین و سرزمین سینه سپر کردند.

سرهنگ نعمتی عنوان کرد: اقتدار و عزت کنونی ما از برکت بسیج است. به همین دلیل است که امروز سرافرازانه در صحنه بین‌المللی دارای اقتدار هستیم؛دشمنان کوردل بدانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد، نمی توانند توطئه ها و دسیسه های خود را در سرزمین امام زمان (عج) پیاده کنند و با تهاجم فرهنگی که به راه انداختند اعتقادات پاک و ارزشهای مقدس این مردم را لگد مال کنند زیرا این تفکر بسیجی است که مقتدرانه بر این دسیسه های پلید دشمنان غلبه می کند و این حضور با اقتداربسیجیان درصحنه قابل ستایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد ادامه داد: غربی ها سال هاست که چشم خود را بر غارت و چپاول و کشتار مسلمانان در جهان بسته اند و هیچ گاه ندیدم که جنایت علیه مسلمانان بیگناه را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: با مشاهده چنین حوادثی باید دشمن شناسی در وجود ما تقویت شود و این موضوع باید بر حمایت های چندین و چند ساله غرب و آمریکا و سردمدارانشان از تروریست ها گواه باشد.

وی در پایان گفت: امروز بسیج با اقتدار و با بصیرت، تمام تلاش خود را در راستای به کارگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سرافرازی سرزمین ایران و ایرانی به کار گرفته و در مسیر وصیت امام (ره) و شهدا حرکت می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی