بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

حسین شرافتی راد در گفت و گو با مهر بیان کرد: به منظور برگزاری انتخابات تعداد ۶۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان مرزی تایباد پیشنهاد شده است که منوط به تایید هئیت اجرایی و نظارت است.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند افزود: تمامی تخلفات انتخاباتی اعم از  برنامه های انتخاباتی زود هنگام کاندیدها و ایام تبلیغات مورد رصد قرار دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی طبق ظوابط برخورد خواهد شد.

وی در خصوص ثبت کاندیدها در شهرستان تایباد گفت: این شهرستان به عنوان حوزه فرعی می باشد و افرادی که قصد ثبت نام دارند می تواند به فرمانداری تربت جام مراجعه و مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

شرافتی راد افزود: طبق بخش نامه های ابلاغی از سوی وزارت کشور هیئت اجرایی از بین ۳۰ معتمد تشیع و اهل تسنن شهرستان تعداد هشت نفر را به عنوان معتمد هئیت اجرائی و ۳ نفر عضو اداری هئیت اجرایی انتخاب کرده است که کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

وی گفت : تمام امکانات و لوازم مورد نیاز در برگزاری انتخابات سالم و موثر و پرشور در شهرستان تایباد مهیا شده است و ترکیب دست اندرکاران برگزاری انتخابات یک ترکیب تلفیقی از تمام سلایق و افراد موثر درشهرستان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی