بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خبرداد:
آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان از 26 آذر
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از پنج شنبه 26 آذر می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید محسن صادقی اظهار کرد: انتخابات سراسری، پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در روز جمعه مورخ 94.12.7 برگزار خواهد شد. 
وی افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا به وسیله نماینده خود که کتبی معرفی شده باشد می توانند از تاریخ پنج شنبه 94.9.26 تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 94.10.2 به مدت هفت روز در ساعات اداری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار، چهار نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس 4×6، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی برای ثبت نام خود اقدام کنند. رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: همچنین در اجرای ماده 45 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 21 آیین نامه اجرایی آن، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه مورخ 94.9.28 تا پایان روز جمعه مورخ 94.10.14 به مدت هفت روز به عمل خواهد آمد.
صادقی ادامه داد: داوطلبان می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به ستاد انتخابات کشور، فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه، سفارتخانه ها یا کنسول گری ها یا نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، ارائه اصل کارت ملی و سه نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس دار و سه نسخه تصویر کلیه صفحات آن،  10 قطعه عکس جدید 4×3 (ترجیحا با زمینه روشن)، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا مدرک معادل معتبر، به همراه داشتن اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی و اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و نداشتن اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از جمله مدارک مورد نیاز است. وی تاکید کرد:  به استناد ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت کشور، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه، سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی، حداقل سن 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام، از جمله شرایط برای داوطلبان هنگام ثبت نام است. رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطر نشان کرد: داوطلبان نمایندگی اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی از التزام عملی به اسلام، مستثنی هستند و بایددر دین خود ثابت العقیده باشند. صادقی تصریح کرد: هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات محسوب می شود. وی اظهار کرد: براساس قانون تفسیر ماده (28) که در تاریخ 90.5.12 به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده، مدرک معادل تحصیلی در هر مقطع تحصیلی مدرکی است که واجد ارزش استخدامی است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در ضمن به استناد تبصره 2 ماده 9 قانون یاد شده هیچ یک از داوطلبان نمایندگی نمی توانند در بیش از یک حوزه انتخابیه خود را نامزد کنند؛ در غیر این صورت نامزدی آنان کلاً باطل می شود و از شرکت در انتخابات آن دوره مجلس محروم می شوند. 
پیش بینی 3.5 میلیون نفر شب اقامت در مشهد الرضا(ع)طی دهه آخر صفر
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت:بر اساس پیش بینی های انجام شده در دهه پایانی ماه صفر مشهدالرضا(ع) سه و نیم میلیون نفر شب اقامت دارد.سید جواد موسوی دیروز در گفت و گو با  ایرنا گفت:استان خراسان رضوی در بخش های مختلف خدماتی و گردشگری 100 درصد آماده پذیرایی و میزبانی زائران امام هشتم(ع) می باشد.وی اظهار کرد: برای اقامت اضطراری زائران پیاده در این 10 روز تعداد 100 هزار نفر شب اقامت در 250 نقطه در چهار محور ورودی به مشهد آماده سازی شده است.وی بیان کرد: کلانشهر مشهد هر شب با ظرفیت 300 هزار نفر اقامت میزبان و پذیرای زائران حرم رضوی است.این مسئول گفت: از این تعداد 18 هزار نفر شب اسکان اضطراری در سالن ها و مجتمع های خاص ویژه مسافران و زائران آماده سازی شده است.وی با اشاره به سرمای هوا نیز افزود: با وجود آمادگی کامل واحدهای اقامتی و سازمان های خدمات و امداد رسان جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
کشف 50 هزار بطری نوشابه انرژی زای قاچاق در استان
رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی خراسان رضوی از کشف 50 هزار بطری نوشابه انرژی زای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.سرهنگ بهرام خسروی دیروز در گفت وگو با  ایرنا افزود: کالاهای کشف شده شامل انواع نوشابه های انرژی زای قاچاق و غیر مجاز نظیر «ردبول» و «رانی» تقلبی است.به گفته وی مصرف نوشابه های مجاز انرژی زا با برندهای ذکر شده و ممهور به برچسب بهداشتی ممنوع نیست اما نوع تقلبی این نوشابه ها از کشورهای دیگر به صورت قاچاق وارد می شود.
خسروی تصریح کرد: این نوشابه های غیر مجاز از مرزهای ورودی استان خراسان رضوی و فروشگاه های کلی فروشی در حاشیه شهر مشهد کشف شده است.
وی خاطر نشان کرد: هرگونه مواد خوراکی و بهداشتی که به کشور وارد می شود باید مجوز سازمان غذا و دارو را داشته باشد و بدون تایید بهداشتی، این مواد خوراکی سلامت افراد را تهدید می کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی