بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی
امام جمعه موقت تایباد: افتخار ما این باشد که طلبه و دانشجوی بسیجی هستیم

امام جمعه موقت تایباد گفت: افتخار ما این باشد که طلبه و دانشجوی بسیجی هستیم. دشمنان می خواهند ارزشها را برعکس نشان دهند و جلوه های ارزشی مانند بسیج و بسیجی را تخریب کنند.

به گزارش تایبادخبر، همزمان با سالروز تشکیل بسیج طلبه و دانشجو، در ایام هفته بسیج نشستی باحضور کارکنان و نیروهای ناحیه مقاومت بسیج تایباد و طلاب در محل حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی امام جمعه موقت تایباد در این نشست ضمن تبریک هفته پربرکت بسیج و علی الخصوص روز تشکیل بسیج طلبه و دانشجو عنوان کرد: در حال حاضر بزرگترین سرمایه در هر کشوری منابع انسانی آن کشور است. یعنی منابع انسانی است که به رشد و توسعه هر کشوری کمک می کند و در حال حاضر کشورها بزرگترین سرمایه گذاری را برروی منابع انسانی انجام می دهند.

وی افزود: شما ببینید چه سرمایه های هنگفتی را کشورهای غربی هزینه می کنند برای جذب نبوغ فکری جهان، یعنی اینها ورود پیدا می کنند به کشورها ، خصوصا کشورهای جهان سوم و نابغه های این کشورها را جذب خودشان می کنند. بسیاری از دانشمندان کشورهای غربی ، دانشمندانی هستند که از سایر بلادها جذب آنجا شده اند.

وی ادامه داد: در یک مقطعی هم در کشور ما همین کار را انجام دادند و دفتری جهت جذب اساتید دانشگاه های ما فعالیت می کرد. بطوری که حتی اگر جذب غرب هم نشدند برای دانشجویان از امکانات و جذابتهای کشورهای غربی سخن بگویند.

امام جمعه موقت تایباد ضمن تاکید براینکه برای رشد علمی باید وقت گذاشت، عنوان کرد: در کشورهای غربی علاوه بر امکاناتی که در اختیار دانشجویان می گذارند، همواره در شب و روز آنها را بدنبال کار و تحقیق و پژوهش می فرستند تا دانشجویان را مشتاق بدست آوردن نتایج جدید کنند.

حجت الاسلام محدثی خاطرنشان کرد: در ۲۵ سال قبل رهبری برای شبیخون فرهنگی دشمن هشدار دادند. در یک مقطعی از شبیخون فرهنگی بیرون آمدند و دشمن علنا تهاجم فرهنگی را شروع کرد و اخیرا از تهاجم فرهنگی هم گذشتند بطوریکه رهبری فرمودند: امروز دشمن بدنبال نفوذ فرهنگی هستند.

وی خطاب به حاضرین گفت: جامعه باید مصون سازی شود از نفوذ دشمن و یکی از بهترین راهکارهای مصون سازی جامعه بسیج است. چراکه بسیجی یعنی بصیرت، شناخت، فهم و اخلاص و بسیجی کسی است که بدون هیچ چشمداشتی در میدان است.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه ما عنوان کردیم در طول دوسال سوخت هسته ای ۲۰درصد بدست می آوریم ، غربی ها به ما خندیدند اما در کمتر از این مدت بچه های بسیجی این کار را انجام دادند که مهمترین آنها استاد بسیجی شهید شهریاری بود. عامل مهم موفقیت انها یکی اخلاص و دیگری فهم و درک بالای این بسیجیان بود.

امام جمعه موقت تایباد گفت: افتخار ما این باشد که طلبه و دانشجوی بسیجی هستیم. دشمنان می خواهند ارزشها را عکس نشان دهند و جلوه های ارزشی مانند بسیج و بسیجی را تخریب کنند.

وی تاکید کرد: دشمن برای منحرف کردن تک تک ما از اسلام ناب محمدی برنامه دارد. دشمن بحثش بر سر نظام ما نیست بلکه مشکل آنها فکر و ایده و اعتقادات ماست. برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن بیدار باشید.

وی باتاکید بر شناخت دشمن، تصریح کرد: ماهواره ها یکی از ابزارهای مهم دشمن است که در خانه ها رسوخ کرده است و در حال عوض کردن فکر جوانها و خانواده هاست. همچنین بسیاری از شبکه های اجتماعی و بازیهای اندرویدی که بر روی گوشی های موبایل ما نصب شده است هم راهی برای نفوذ دشمن در دل جوانان ماست.

وی به هفته کتاب نیز اشاره کرد و افزود: غربی ها بهترین و مجهزترین ساختمانهای خود را به کتابخانه ها اختصاص می دهند تا همه جذب کتابخوانی شوند. کتاب خودش یک دانشگاه است.

امام جمعه موقت تایباد در پایان از سپاه تایباد درخواست نمود تا جلساتی برای روشن شدن افکار جوانان با دعوت از سخنرانان مجرب تشکل دهند تا بتوان از طریق راههای نفوذ دشمنان در جامعه ما را به این جوانان معرفی کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی