بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

ازتوقف خودروهای که آلودگی صوتی داشتند تا دستگیری سارقین گوشی ها هوشمند

فرمانده انتظامی تایباد خبرداد: توقیف ۳۰ دستگاه خودروی سواری دارای آلودگی صوتی در ایام محرم الحرام

۳۰ دستگاه خودروی سواری که در ایام محرم الحرام اقدام به آلودگی صوتی در سطح شهر تایباد کرده بودند، توقیف شدند.

سرهنگ محمدرضا روحی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در گفتگو با تایبادخبر عنوان کرد: در اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای آلودگی صوتی و نصب سیستم های غیراستاندارد ۳۰ دستگاه خودرو که در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و غم و اندوه شیعیان جهان اقدام به پخش ترانه با صداهای بسیار بلند و زننده در داخل خودروی خود کرده و برای دیگر شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، توقیف شدند.

وی افزود: این طرح با تشکیل ۵ اکیپ از پلیس راهور، اطلاعات، پیشگیری، یگان امداد و کلانتری در محل های خیام، چهارراه پست و خیابان سعدی شهر تایباد اجراشد.

سرهنگ روحی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۱۲ سیستم و باندصوتی جمع آوری و ۳۰ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

وی در بخش دیگری از گفتگو به دستگیری سارق گوشی هوشمند اشاره کرد و گفت: چند شب قبل در پی سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند از یک فروشگاه تلفن همراه در خیابان رجائی شهر تایباد تیمی از ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی تایباد اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباخته با بازبینی تصاویر دوربین مدار بسته فروشگاه سارق گوشی تلفن همراه را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرمی شد اما زمانیکه با ادله دیجیتالی مواجه شد لب به اعتراف گشور و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگی روحی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقتهای احتمالی ادامه دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی