بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

همزمان با عید غدیر؛ مستند زندگی امام جمعه تایباد از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود


همزمان با عید غدیر؛ مستند زندگی امام جمعه تایباد از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود

مستند زندگانی حضرت آیت الله محدثی امام جمعه تایباد در پنجشنبه شب این هفته همزمان با ایام عید غدیر ازشبکه استانی خراسان رضوی پخش خواهدشد.

برات کلثومیان معاون سیاسی واجتماعی ستاد نمازجمعه تایباد در گفتگو با تایبادخبر عنوان کرد: همزمان به ایام عید سعید غدیر خم مستندی از زندگانی عالم جلیل القدر آیت الله محمد محدثی امام جمعه شهرستان تایباد و موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تایباد، روز پنج شنبه هفته جاری ساعت ۲۲ از شبکه استان خراسان رضوی پخش می شود.

وی ادامه داد: این مستند باعنوان ( تو در فصل روییدن گل گلاب به دنیا امدی ) می باشد که گروه مستند ساز به دنبال معرفی چهره علمی واخلاقی ودینی و تصویری از زندگی آیت الله محدثی به جامعه اسلامی شهرستان، استان وکشور می باشد.

وی افزود: این مستند کار تولیدی معاونت سیمای شبکه خراسان رضوی می باشد که به نویسندگی وکارگردانی حجت احمدی زر و تهیه کنندگی جواد قطمیری تهیه شده است. کار تحقیق و تهیه آن بیش از شش ماه بطول انجامیده است. در کارنامه کاری خود این مستند سازان حرفه ای ساخت مستند شخصیت ها، علما و مجتهدین مطرح کشور ازجمله مستند زندگانی مقام معظم رهبری وجود دارد.

گلثومیان گفت: لذا باتوجه به کار مطلوبی که توسط این مستندسازان ارزشی و به منظور معرفی سبک زندگی علمای دینی و ارزشی تهیه شده است، فرصت مناسبی برای معرفی شهرستان تایباد و حضور اثرگذار و ارزشمند یک عالم فرهیخته که علی رغم وجود فرصت های مطلوب تر برای حضورش ازجمله امامت جماعت درمساجد مهم مرکز کشور مدت ۵۰سال درشهرستان مرزی تایباد منشاء خیرات وبرکاتی بوده است.

معاون سیاسی واجتماعی ستاد نمازجمعه تایباد ادامه داد: این مستند می تواند برای نسل جوان درجهت بهره گیری ازسبک زندگی این عالم ربانی در سطح استان وکشور بعنوان یک الگو موثر اثرگذارباشد، بی شک پخش این مستند ارزشمند باعث افتخار همه مردم ولایت مدارشهرستان تایباد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تهیه کننده این مستند در زمان حضور در شهرستان علاوه بر اینکه تحث تاثیر شخصیت این عالم فرهیخته شهرستان قرارگرفته بودند، بارها این مطلب را تکرار می کردند: کسانی که با این چنین شخصیت معنوی نشست و برخاست داشته باشند خوشا بحالشان.

گلثومیان اشاره کرد: در برداشت خامی که در این مستند انجام شده و بنده توفیق همراهی با این گروه را از ابتدا تا انتها داشتم، درابعاد مختلف تاثیر حضور این عالم ارزشمند اعم از وحدت تشیع وتسنن، تاثیر درجو روانی معنوی درشهرستان، تاثیر حوزه علمیه امام صادق(ع) برای شهرستان و استان و نگاه علمای اهل سنت به تاثیر حضور این شخصیت دینی و سایر امور نیز دیده شده است که همه هم استانی های محترم را دعوت به دیدن این مستند می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی