بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

در زمان جنگ برخی از رزمندگان رشته های پزشکی قبول شده بودند اما حاضر به ترک جبهه نبودند


در زمان جنگ برخی از رزمندگان رشته های پزشکی قبول شده بودند اما حاضر به ترک جبهه نبودند

جانباز هشت سال فاع مقدس گفت: در زمان جنگ برخی از رزمندگان رشته های پزشکی را قبول شده بودند اما حاضر به ترک جبهه نبودند و عنوان می کردند جبهه را رها کنیم که دشمن بیاید خاک و ناموس ما را بگیرد که ما می خواهیم برویم دکترا بگیریم.

برات گلثومیان جانباز هشت سال جنگ تحمیلی در گفتگو با تایبادخبر ضمن تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس عنوان کرد: در زمان جنگ برخی از رزمندگان، فرزند شخصیتهای مطرح بودند و یا اینکه رشته های پزشکی قبول شده بودند اما در بدترین شرایط و مکانهای جبهه حضور داشتند.

وی ادامه داد: حتی با اصرار ما نیز حاضر به ترک سنگر دیده بانی خود که تقریبا در دید دشمن بود نبودند و عنوان می کردند جبهه را رها کنیم که دشمن بیاید خاک و ناموس ما را بگیرد که ما می خواهیم برویم دکترا بگیریم. ببینید چه نیروهایی را امام راحل تربیت کرده بود.

این جانباز جنگ تحمیلی اظهارکرد: مکتب اسلام و امام افرادی را تربیت کرده بود که بوسیله تیربارهای دشمن پشت خاکریزهایشان تکه تکه می شدند اما حاضر به ترک سنگر خود نبودند و حاضر نبودند حتی یک قدم به عقب برگردند.

وی تاکیدکرد: آن چیزی که چنین انسانهایی را می سازد که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تانک و توپ و بدترین هجمه ها با دست خالی مقاومت کنند، خانواده و زن مسلمان در جامعه اسلامی است. اگر دشمن بتواند خانواده ها را از هم متلاشی کند قطع یقین می تواند به هر نتیجه ای برسد.

وی تصریح کرد: جنگ برکاتی را برای ما داشت. ازجمله اینکه فناوری، تکنولوژی و اتکای جوانان ما به دانش خودشان را برای ایران به ازمغان آورد. امروز قاطع می توانیم عرض کنیم که دشمن توان حمله نظامی و جنگ سخت را با ما ندارد. و عمده کار ما باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

گلثومیان افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا کشور ایران در قله هلای پیشرفت نظامی، تکنولوژی و علمی ایستاده است و با همت و همدلی و همگرایی ما و لبیک گفتن به ندای رهبری ان شاءالله به سمتی خواهیم رفت که شرمنده خون شهدا نباشیم.

این جانباز دفاع مقدس در پایان گفت: بخاطر اینکه بازمانده جنگ تحمیلی هستم و مدتی توفیق حضور در منطقه جنگی را داشتم تا وقتی که زنده هستم و بعنوان یک جانباز شیمیایی نفسم می رود و می آید، دنبال این هستم که ارزشهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را به جوانان در حد توانم منتقل کنیم.

انتهای پیام/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی