بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

مسئولین محترم برای جلوگیری از تحقیر و تهدید رانندگان ایرانی تدبیری اتخاذ نمایند


مسئولین محترم برای جلوگیری از تحقیر و تهدید رانندگان ایرانی تدبیری اتخاذ نمایند

مسئولین محترم برای جلوگیری از تحقیر و تهدید رانندگان ایرانی تدبیری اتخاذ نمایند تا تریلی و کامیون ایرانی بار را در گمرک دوغارون به کامیونهای افغانی تحویل داده و بالعکس آنها نیز بار را در گمرک به ایرانی ها تحویل دهند. تا هم امنیت رانندگان ایرانی تامین شود و هم از تهاجم فرهنگی و خطرات احتمالی ورود مواد مخدر توسط کامیونهای افغانی در کشور جلوگیری شود.

به گزارش تایبادخبر، کامیونها و تریلی های افغانی آزادانه در کشور ما رفت و آمد دارند، بهترین سود و درآمد را کسب می کنند و از نظر امنیتی و حراستی نیز در امان هستند اما برعکس راننده های ایرانی در افغانستان هیچ گونه اعتباری ندارند و مورد بی احترامی ظلم و ستم واقع می شوند. حتی هرساله تعدادی از راننده های ایرانی را در خاک افغانستان توسط اشرار افغانستان به گروگان گرفته می شوند و  اشرار از خانواده های آنها درخواست مبالغ هنگفتی برای آزادی این رانندگان می کنند.

مسئولین محترم برای جلوگیری ازتحقیر و تهدید رانندگان ایرانی تدبیری اتخاذ نمایند تا کامیون و تریلی ایرانی بار را در گمرک به تریلی افغانی تحویل داده و بالعکس آنها هم بار را در گمرک دوغارون تحویل تریلی ایرانی دهند تا هم امنیت رانندگان ایرانی تامین شود و هم از تهاجم فرهنگی و آسیب در اجتماع و خطرات احتمالی ورود مواد مخدر در کشور نیز جلوگیری شود.

بیکاری جوانان و مردم منطقه

جمع کثیری از مردم منطقه اعم از کسبه بازاری، راننده های تریلی، رانندگان خطی مرزی و جوانان تایباد علیرغم قرارگرفتن در نزدیکی یکی از بزرگترین گمرکات کشور متاسفانه با مشکلات بیکاری سرسام آوری دست و پنجه نرم می کنند.

همچنین پیشنهاد می شود مسئولین شهرستان جهت اشتغال زایی برای تعدادی از جوانان این منطقه از تردد ماشین های سواری مستقیما از هرات به مشهد و بالعکس جلوگیری نمایند تا مسافرین در گمرک پیاده و آنوقت راننده ایرانی بتواند وظیفه حمل مسافر و بار به داخل کشور را برعهده بگیرد. می توان با تدبیری خردمندانه از تردد تریلی ها و خودروهای سواری افغانستان در داخل ایران جلوگیری کرد. چرا کار برای رانندگان افغانستانی باشد، ولی برای مردم خودمان نباشد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی