بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

بیش از ۲۸ شرور در تایباد دستگیر و روانه زندان شدند


بیش از ۲۸ شرور در تایباد دستگیر و روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی تایباد گفت: بیش از ۲۸شرور و مخل نظم و امنیت نوامیس و مردم درتایباد توسط پلیس دستگیر وبا قرارمرجع قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ محمد رضا روحی فرمانده نیروی انتظامی تایباد در گفتگو با تایبادخبر عنوان کرد: بیش از ۲۸شرور و مخل نظم وامنیت نوامیس مردم که درمجالس عروسی ایجاد مزاحمت و رعب وحشت برای شهروندان و تالارهای عروسی در این شهرستان می کردند توسط پلیس شناسایی، دستگیر و طی پرونده متشکله تحویل دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان تایباد شدند و همه این افراد به موجب قرار دادسرا روانه زندان شدند.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی خانواده ها ومراکز فرهنگی و آموزشی جوانان ونوجوانان، ازمسئولین، متولیان فرهنگی، ائمه جمعه و رسانه های محلی خواست تا در ایجاد فضای مناسب فرهنگی نسبت به آشنایی جوانان با مبانی دینی تلاش کنند و قبح ایجاد مزاحمت وعواقب مخرب اقدامات ضد ارزشی را برای جوانان ونوجوانان تبیّن کنند تا دوران جوانی ونوجوانی برای جوانان شهرستان برهه تلاش وکوشش برای پیشرفت جامعه باشند نه اینکه با گرفتن قمه در دست برای نوامیس مردم مزاحمت و برای مردم رعب وحشت ایجاد کنند.

روحی گفت: پلیس آمادگی جلوگیری وبرخورد قاطع با اینگونه اراذل واشرار را دارد ولی بهتر است خانواده ها ومتولیان فرهنگی از نیروی جوانی ونوجوانی این دوران از زندگی فرزندان خود استفاده و آنها را افرادی موثری برای جامعه تربیت کنند.

وی افزود: جوانان نباید سابقه وپیشینه تاریخی ارزشمند شهرستان تایباد ، که مهد پرورش شخصیت های علمی وفرهنگی وفرهیخته زیادی می باشد را با این گونه حرکات خدشه دار کنند.

لازم به ذکر است این اشرار و اراذل با تشکیل یک باند اقدام به ایجاد رعب وحشت برای شهروندان وایجاد مزاحمت در تالارهای عروسی زنانه می کردند که باعث شکایت مردمی به نیروی انتظامی ومسئولین امنیتی شهرستان شده بود. شورای تامین شهرستان برای برخورد با این پدیده ناخوشایند که برای اولین بار در تایباد مشاهده شده بود تشکیل جلسه دادند و دستور برخورد قاطع با این باند داده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی