بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

بهره برداری از پروژه آبرسانی فاز یک روستای چهاربرجی شهرستان تایباد

بهره برداری از پروژه آبرسانی فاز یک روستای چهاربرجی شهرستان تایباد

در مراسمی با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان تایباد و معاون طرح و توسعه آبفار خراسان رضوی، طرح آبرسانی به مردم روستای چهاربرجی، از توابع بخش میان ولایت شهرستان، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تایبادخبر، حسین شرافتی راد فرماندار تایباد در آئین بهره برداری از این پروژه با قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه امور آبفار شهرستان به ویژه در فصل تابستان و مدیریت در زمان بحران، خواستار توجه بیشتر مردم به مقوله صرفه جویی در مصرف آب شد و تعویض شبکه های فرسوده را بهترین روش برای جلوگیری از پرت آب دانست.

وی ضمن بیان برنامه های خوب این امور در مقوله صرفه جویی در مصرف آب از جمله به همایش مدیریت مصرف آب در روستاهها، دیدار با ائمه جمعه تشییع و تسنن و استفاده از ظرفیت روحانیون ، همکاری با آموزش و پرورش و همچنین برگزاری مسابقه مقاله نویسی ، نقاشی و روزنامه دیواری با موضوع صرفه جویی در مصرف آب اشاره نمود.

علیرضا فخرآبادی مدیر امور آبفار تایباد در ابتدای مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب روستاهای تایباد گفت: در حال حاضر افزون بر ۴۰ هزار نفر در روستاهای شهرستان تایباد، تحت پوشش خدمات این امور قرار دارند.

وی انجام ۵ هزار متر عملیات لوله گذاری در شبکه توزیع، ۲۵۰۰ متر لوله گذاری در خط انتقال، حفر یک حلقه چاه و احداث یک باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۱۰۰متر مکعب را از مشخصات این پروژه ذکر کرد.

فخرآبادی احداث دو باب ایستگاه پمپاژ، اجرای شبکه برق به طول ۱۲۰۰ متر، ۷ باب حوضچه شیرآلات، نصب و اصلاح ۲۷ فقره انشعاب را از دیگر موارد انجام شده در این پروژه برشمرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تایباد هزینه اجرای این طرح آبرسانی که افزون بر ۲۰۹۴ نفر و ۵۷۰ خانوار را در روستا های چهاربرجی و خیابان این شهرستان از نعمت آب شرب لوله کشی سالم و بهداشتی برخوردار می سازد را ۶ میلیارد ریال عنون کرد.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی