بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

به برکت تفکر ولایی ملت ایران، امروز دشمنان چاره ی جز مذاکره ندارند

به برکت تفکر ولایی ملت ایران، امروز دشمنان چاره ی جز مذاکره ندارند

فرماندار تایباد گفت: اگر امروز دشمنان اسلام و ایران در کشورهایشان مانند مار از گرفتاری به خودشان می پیچند و چاره ای جز مذاکره با ایران ندارند، نشان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر ولایی و ائمه اطهار علیه السلام می باشد.

به گزارش تایبادخبر، مراسم جشن میلاد امام رضا علیه السلام درمحل سالن ورزشی شهید صابری شهر کاریز با حضور اهالی تشیع وتسنن شهر کاریز و باحضور فرماندار و مسئولین شهرستان تایباد برگزارشد.

حسین شرافتی راد فرماندار تایباد با تشکر ازحضور مردم شهر کاریز در مراسمات بزرگداشت دهه کرامت، ازمحل برگزاری مراسم انتقاد کرد وگفت: چه خوب بود که این مراسم درسالن ورزشی نبود و بیانات امام جمعه محترم  وعلمای سخنران نسبت به محبت اهل بیت پیامبر (ص) در فضای معنوی تری استماع می شد و مردم و شرکت کنندگان از این مراسم معنوی بهره بهتری می بردند و از بیان دیدگاه های علمای اهل سنت وتشیع درخصوص محبت اهل بیت، جوانان این شهر بهتر استفاده می کردند.

فرماندار تایباد دربخشی ازسخنان خود درجمع مردم کاریز امنیت فعلی در کشور جمهوری اسلامی و مرزهای شرقی کشور را حاصل خون شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی دانست وگفت: اگر امروز دشمنان اسلام و ایران در کشورهایشان مانند مار از گرفتاری به خودشان می پیچند و چاره ای جز مذاکره با ایران ندارند، این پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر ولایی و ائمه اطهار علیه السلام می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اشاره به قتل و چاقوکشی در مجالس عروسی تایباد داشت وگفت: اولا باید جوانان ومردم شریف تایباد شئونات اسلامی را در برگزاری مراسمات عروسی وشادی رعایت نمایند. ثانیا به کسانی که درشهرستان با عربده کشی وحمل چاقو و ایجاد باند اقدام به برهم زدن مجالس عروسی مردم کرده اند هشدار می دهم که بزودی این ارازل واوباش بدست قانون محاکمه ومجازات خواهند شد و نخواهیم گذاشت که امنیت شهرستان با چند نفر ارازل اوباش تحت الشاع قرار بگیرد.

شرافتی راد گفت: اقتدار نیروی انتظامی و مسئولین قضایی وسایر مسئولین امنیتی درشهرستان به همه مردم این اطمینان را می دهد که از این پس اجازه نخواهیم داد درهیچ مجلس عروسی ارازل اوباش بتوانند برای مردم مشکلی ایجاد نمایند.

مولوی خواجه اسماعیلی امام جمعه شهر کاریز گفت: محبت اهل بیت پیامبر(ص) علامت ایمان هر مومن است و این محبت مختص به فرقه  و یا مذهب خاص نیست، کل مسلمین جهان د رمحبت اهل البیت پیامبر(ص) اتقاق نظردارند و درنمازهای یومیه اهل سنت درود و صلوات بر پیامبر (ص) و اهل البیت پیامبر (ص) واجب می دانند.

مولوی خواجه اسماعیلی با اشاره به اینکه امام رضا علیه السلام وخواهر مکرمه ایشان بدون شک جزء اهل بیت پیامبر(ص) می باشند، افزود: به اعتقاد اهل سنت و مطابق صراحت دیدگاه فقهای اهل سنت علی الخصوص اینکه یک باب در کتاب صحیح بخاری درمحبت آل بیت پیامبر (ص) آمده، اعتقاد داریم که مزد رسالت پیامبر(ص) بهره گیری ازکتاب خدا که قران است و آل بیت پیامبر(ص) می باشد.

این عالم اهل سنت با اشاره به استناداتی از قرآن کریم علی الخصوص سوره یوسف گفت: قرآن پس از بیان داستان حضرت یوسف پیامبر علیه السلام به مسلمانان می فرماید هدف از ذکر این داستان پند و نصیحت است برای صاحبان دانش.

وی اظهارامیدواری کرد که نصیحت قرآن به همه پیروان پیامبر (ص) برسد و محبت اهل بیت پیامبر (ص) درتمامی جوامع اسلامی تسری داشته باشد و مزد رسالت پیامبر (ص) را ضایع نکنند.

گفتنی است دراین مجلس علاوه بر اجرای موسیقی مقامی و دف نوازی، گروه نمایشی پیرامون معظلات جوانان نمایشنامه ای اجرا نمودند وبه تعدادی ازشرکت کننده گان دراین مجلس جوایزی به قید قرعه اهداشد.

IMG 76531 Copy 1024x584 به برکت تفکر ولایی ملت ایران، امروز دشمنان چاره ی جز مذاکره ندارند IMG 7634 Copy 1024x584 به برکت تفکر ولایی ملت ایران، امروز دشمنان چاره ی جز مذاکره ندارند IMG 7639 Copy 1024x584 به برکت تفکر ولایی ملت ایران، امروز دشمنان چاره ی جز مذاکره ندارند

برات گلثومیان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی