بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

در گفتگو با تایبادخبر تشریح شد: فعالیتهای نیروی انتظامی تایباد در راستای مبارزه با موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تایباد در گفتگو با تایبادخبر برنامه ها و فعالیتهای نیروی انتظامی شهرستان تایباد در راستای مبارزه با مواد مخدر را تشریح نمود.

سرهنگ محمدرضا روحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تایباد در گفتگو با تایبادخبر عنوان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر در شهرستان تایباد نیروی انتظامی فعالیتهای زیادی انجام داده است که برای نمونه تعدادی را در اینجا عنوان می کنم.

وی ادامه داد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری افراد خرده فروش سطح شهر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، نصب بنر و پوستر در میادین اصلی شهر باموضوع مضرات موادمخدر برای اطلاع رسانی به شهروندان عزیز از اقدامات ما در بحث مبارزه با موادمخدر بوده است.

وی افزود: برگزاری جلسه شورای مبارزه با موادمخدر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان باحضور ائمه جمعه و مسئولین ادارات مرتبط مانند: فرمانداری، بهزیستی، بهداشت، اصناف و همچنین برگزاری کلاسهای آموزش همگانی در مساجد و مدارس برای شهروندان و دانش آموزان از دیگر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تایباد در پایان بااشاره به مثبت بودن تست اعتیاد برخی از جوانانی که قلیون میوه ای استفاده کرده بودند، به جوانان شهرستان هشدار داد: از مصرف توتون میوه ای به علت مخلوط بودن این توتون ها با مواد مخدر مانند شیشه، اکیدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی