بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی
اخبار
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی :
لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری استان هنوز مشخص نشده است
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی،با بیان اینکه هنوز افراد اصلح شهرستان ها را مشخص نکرده ایم، گفت: بررسی دقیق تری برای معرفی فرد اصلح در شهرستان ها صورت می گیرد.سید محسن بنی هاشمی گفت: برای معرفی فرد مناسب جبهه پیروان خط امام در شهرستان ها نیازمند بررسی های دقیق تری هستیم.سید محسن بنی هاشمی، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی، در گفتگو با  تابناک رضوی اظهار کرد: با شرایط کنونی افراد اصلح در جبهه پیروان خط امام مشخص هستند، اما تا کنون در شهرستان ها افراد اصلح را مشخص نکرده ایم.
وی افزود: اگر فردی از طرف این جبهه در شهرستان ها معرفی شده این امر به صورت شهرستانی بوده و معرفی فرد اصلح از جانب ما هنوز صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: جبهه پیروان خط امام و رهبری ؛ قصد دارد بعد از تایید صلاحیت کاندیداها، افراد مورد نظرش را در شهرستان ها اعلام کند.وی با توجه به معرفی لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری ، تصریح کرد: لیست کاندیداهای جبهه پیروان خط امام و رهبری سه هفته قبل از روز برگزاری انتخابات ارائه می شود.رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی یادآور شد: جبهه پیروان در خراسان رضوی با 20 تشکل سیاسی ، مکتبی و مردمی فعالیت داشته و در 14 شهرستان شعبه دارد.وی در ادامه گفت: ما ابتدا به تشکل‌ها و شعبه‌های شهرستانی اعلام می‌کنیم تا نیروهایی که در سطح شهرستان و استان تحرک انتخاباتی داشته و امکان رای‌آوری آنها بالا است را به صورت ارائه فرم گزارش دهند و در مشهد این فرم‌ها و گزارش‌ها جمع‌بندی و در نهایت به تهران ارسال می گردد.وی خاطرنشان کرد: تقریبا می توان گفت که  لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره برنده تمامی انتخابات‌‌ها بوده است.
پست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به مروج الشریعه رسید
عبدالهی- «محمدمهدی مروج الشریعه» امروز به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری معرفی می شود. مروج الشریعه در گفت و گو با خراسان با تایید این خبر گفت: پس از احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان ها، تغییراتی در ساختار استانداری ها ایجاد شد که ایجاد معاونت «هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع» از جمله آن است و با تصمیم اتخاذ شده، بنده در این حوزه فعالیت خواهم کرد. مروج الشریعه درباره اولویت های کاری خود در این معاونت اظهار کرد: تمرکز این معاونت روی فعالیت های اقتصادی خواهد بود و با توجه به شرایط فعلی حاکم بر اقتصاد کشور، تثبیت ظرفیت های مثبت و همچنین رشد و ارتقای توانمندی های اقتصادی استان در اولویت کار قرار داده خواهد شد. شنیده های خراسان حاکی است، با تغییرات ایجاد شده در ساختار استانداری، «احسان ارکانی» که تا به امروز معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری را بر عهده داشت، از این پس به عنوان مشاور اقتصادی استاندار فعالیت خواهد کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
barat kolsomiyan

نظرات  (۱)

۱۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۱ بسیج دانشگاه آزاد تایباد
از مطالب مفیدتان استفاده کردیم
سربلند باشید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی