بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان:

فهرست جبهه پیروان در انتخابات خبرگان با فهرست جامعه مدرسین مشترک است

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: فهرست جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات خبرگان با فهرست جامعه مدرسین مشترک است.
سید محسن بنی هاشمی در گفت‌وگو با  تسنیم اظهار کرد: این که موضوع پول‌های کثیف در انتخابات پیگیری شود بحث مهمی است اما ما معتقدیم حتی درباره پول‌های تمیز نیز دولت باید ساز و کار و تسهیلاتی برای کاندیداها مشخص کند که هر کاندیدا هزینه‌ها را از چه طریقی تامین کند و خود دولت نیز در شناساندن کاندیداها به مردم نقش ایفا کند.
وی با اشاره به وضعیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فهرست مد نظر جبهه پیروان خط امام و رهبری با فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز مشترک خواهد بود که البته این فهرست تایید شده تمام احزاب اصول گرا خواهد بود.
بنی هاشمی خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی جریان‌های اصول گرا از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری هر یک بر اساس ساز و کارهای خود در حال بررسی و اولویت بندی در سطح شهر و استان هستند و هدف نهایی رسیدن به فهرستی با حداکثر حمایت است. اگر اصول گرایان در مرکز به فهرست واحدی برسند کل تشکل‌های اصول گرا نیز از آن حمایت خواهند کرد.
دبیر انجمن اسلامی مهندسین خراسان رضوی گفت: در جبهه اصلاح طلبان نیز گروه بندی‌هایی برای رسیدن به فهرست واحد وجود دارد اما این که تمام اصلاح طلبان درون استان به فهرست واحدی که پاسخ گوی نیاز و خواسته اکثریت است برسند احتمال کمی دارد مگر این که از تهران یک فهرست به استان ابلاغ شود و وحدت حول آن شکل بگیرد.
بنی هاشمی بیان کرد: در هنگام برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌های پیش از انتخابات باید هماهنگی‌های لازم با فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر نهادها صورت بگیرد چرا که در غیر این صورت اتفاقاتی رخ می دهد و افرادی به دنبال ایجاد اغتشاش و ماهی گیری از آب گل آلود هستند. البته این اتفاق به نفع هیچ شخص و تشکلی نخواهد بود و تنها برگزاری انتخابات سالم و پرشور به نفع همه مردم، احزاب و نظام جمهوری اسلامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی