بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی
تعداد بازدید : 13
اخبار

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی:
درباره انتخابات خبرگان به وحدت رسیده ایم

رئیس جبهه پیروان خط  امام و رهبری خراسان رضوی گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های گروه‌های اصولگرا در خراسان رضوی این است که تا حد امکان لیست‌هایمان را به همگرایی نزدیک کنیم نه این که لیست‌هایی صددرصد مشابه ارائه دهیم. سید محسن بنی‌هاشمی دیروز در گفت‌وگو با  فارس  اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های گروه‌های اصول‌گرا در خراسان رضوی این است که تا حد امکان لیست‌هایمان را به همگرایی نزدیک کنیم نه این که لیست‌هایی صددرصد مشابه ارائه دهیم. وی ادامه داد: اصول گرایان خراسان رضوی به سمت همگرایی و اشتراک حداکثری لیست‌ها حرکت می‌کنند یعنی ممکن است برخی احزاب اصول گرا لیست‌های جداگانه‌ای ارائه دهند اما تأکید ما بر مشترکات این لیست‌هاست و تلاش می‌کنیم این مشترکات را به حداکثر برسانیم. رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با بیان این که برنامه گروه‌های اصولگرا در تهران بر پایه وحدت استوار است، گفت: اگر بزرگان اصول گرا در خراسان رضوی، لیست‌های واحد اصول گرایان را تأیید کنند، همه احزاب اصول گرا نیز از لیست مورد‌نظر حمایت و از آن پیروی می‌کنند. بنی هاشمی افزود: در تمام دوره‌های انتخابات به جز دوره گذشته، بزرگان اصول گرا در استان لیست‌هایی را تأیید می‌کردند، در این دوره نیز ما منتظر تأیید لیست‌ها از سوی بزرگان اصول گرای استان هستیم. وی با بیان این که گروه‌های اصول گرا در زمینه انتخابات خبرگان، از لیست جامعه مدرسین و روحانیت مبارز حمایت می‌کنند، افزود: اصول گرایان هم‌اکنون در موضوع انتخابات مجلس خبرگان وحدت لیست دارند اما درباره مجلس بین گروه‌های اصول گرای استان همگرایی وجود دارد.رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با اشاره به زمان ارائه لیست واحد احزاب اصول گرای استان اظهار کرد: معمولا تشکل‌ها و احزاب سیاسی فعالیت‌های کارشناسی می‌کنند و به مقامات بالاتر ارائه می‌دهند و باید گفت تا زمانی که فرآیند ثبت‌نام در انتخابات انجام نشود نمی‌توان کار کارشناسی دقیقی انجام داد.وی خاطرنشان کرد: پس از ثبت‌نام کاندیداها در انتخابات، اولویت‌های مدنظر احزاب و تشکل‌های اصول گرا به مقامات بالاتر ارائه و در لحظات آخر لیست‌ها نهایی می‌شود.


بصیری پور به عنوان رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی انتخاب شد
غلامرضا بصیری پور با کسب اکثریت آرا برای سومین سال پیاپی از دوره چهارم شوراها به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی انتخاب شد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان خراسان رضوی در بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی در سالن جلسات تالار شهر واقع در میدان شهدا برگزار شد، بصیری پور با کسب اکثریت مطلق آرا (کلیه اعضا) برای سومین سال متمادی در دوره چهارم شوراها به عنوان رئیس شورای اسلامی  استان خراسان رضوی انتخاب شد.همچنین آقایان تقی علیپور نماینده مردم سرخس در شورای اسلامی استان با کسب 16 رای و غلامرضا شجاعی نماینده مردم زاوه در شورای اسلامی استان با کسب 15 رای و حسین ایزدی فریمانی نماینده مردم فریمان در شورای استان با کسب اکثریت آرا به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.شایان ذکر است که با توجه به این که آقایان احمد احمدی زاده نماینده مردم شهرستان جغتای با کسب 11 رای و حسین ایزدی فریمانی نماینده مردم شهرستان فریمان با کسب 9 رای نتوانستند آرای لازم را برای کرسی نایب رئیسی کسب کنند مقرر شد در جلسه بعدی با رای گیری مجدد اعضا یکی از آنان به عنوان نایب رئیس انتخاب شود.
شورای اسلامی استان خراسان متشکل از نمایندگان 28 شهرستان استان خراسان رضوی است که با هدف سیاست گذاری‌های شورا و رسیدگی به مهم‌ترین مشکلات استان تشکیل می‌شود.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:
21 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در هشت ماه سال 94 بیش از 21 میلیارد و 605 میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی اظهار کرد: در این مدت 11 هزار فقره بازرسی از محل‌های عرضه و نگهداری کالای قاچاق و 2610 گشت مشترک در زمینه مبارزه با قاچاق کالا وارز با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دانشگاه علوم پزشکی و...، انجام شد که طی آن 459 پرونده تخلف قاچاق کالا تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد. وی افزود: لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، پوشاک مستعمل، سیگار، دارو، تلفن همراه و... عمده‌ترین کالاهای کشف شده بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی