بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی
سردار گرمه ای: روحیه انقلابی و ایثارگری می تواند منافذ نفوذ دشمن را کور کند/ایران امن ترین کشور جهان در نا امن ترین منطقه جهان

رئیس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع) گفت: بحث نفوذ یک بحث بسیار جدی از اول انقلاب بوده است و امروز تشدید شده است. دشمنان می خواهند بانفوذ ما را از درون متلاشی کنند. روحیه انقلابی و ایثارگری و جهادی است که می تواند منافذ نفوذ را کور کند و چشم فتنه را در بیاورد.

به گزارش تایبادخبر، سردار علی‌ اکبر گرمه‌ای در اجتماع بزرگ بسیجیان تایباد ضمن تقدیر از حضور وحدت آفرین بسیجیان شیعه و سنی شهرستان تایباد در اجتماع شکوه مقاومت عنوان کرد: امروز در تقویم کشور بنام روز بسیج و در روز شمار هفته بسیج بنام روز ایثار و شهادت نامگذاری شده است که به همین سبب صبح امروز همه ی بسیجیان بر سر مزار شهدا حاضرشدند.

وی با اشاره به اینکه بنیه نظامی و دفاعی ما در جهان بی نظیر است، افزود: ما یک بخش از توانمان، توان موشکی است که الحمدالله علاوه بر توان موشکی، قدرت ما در دریا و هوا و در زمین به قدری زیاد هست که هیچ یک از کشورهای دنیا هوس و جرئت شلیک گلوله ای به سمت ما را ندارند و همین اقتدار نظامی ما باعث شده که امنیت در ایران زبان زد خاص و عام شود و ایران تبدیل شود به امن ترین کشور جهان در نا امن ترین منطقه جهان.

سردار گرمه ای بااشاره به عظمت رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: یک ماه پیش پوتین بعنوان قدرتمندترین مرد دنیا معرفی شد و بعنوان متکبرترین رئیس جمهور دنیا نیز شناخته می شود. همین شخص پس از رسیدن به ایران اولین کاری که می کند به دیدار رهبری می رود و با احترام خاصی در حضور مقام معظم رهبری می نشیند. اینها از نشانه های اقتدار جمهوری اسلامی است. همین آقای پوتین در سفر قبل خود به ایران عنوان کرده بود من داستان مسیح را شنیده بودم اما جهره ی آن را در رهبر ایران دیدم.

وی بااشاره به حادثه منا خاطرنشان کرد: در این فاجعه شما شاهد بودید که عربستانی ها با قلدری جواب درستی را به مسئولین ما نمی دادند. تا اینکه مقام معظم رهبری فقط یک جمله فرمودند “برخورد ما خشن خواهدبود.” بعد از فرمایش حضرت آقا رفتار مسئولین عربستان سعودی از بالا تا پایین تغییر کرد و از ایران عذرخواهی کردند.

وی افزود: رهبری فرمودند اگر ما می خواهیم اقتدار کشورمان زیاد باشد سه محور لازم است. اول اقتصاد قوی داشته باشیم. سران سه قوه در کنار مردم همه باید دست به دست هم بدهند تا رونق و شکوفایی اقتصادی بدست بیاوریم. یکی از بازوهای اصلی اقتدار ملی ما اقتصاد قوی داشتن است.

وی تصریح کرد: تایبادی که دروازه شرق کشور به سوی کشورهای دیگر است باید رونق اقتصادی اش به قدری زیاد و فعال باشد که یک نیروی بیکار در تایباد پیدا نکنیم. چرا ما در این شهر هم بیکار داشته باشیم و یا اینکه عده ی زیادی از جوانان ما در مشاغل کاذب مشغول باشند؟

وی اضافه کرد: محور دومی که برای اقتدار جمهوری اسلامی لازم است علم پیشرو است. علمی که حرکت به جلو داشته باشد، در خدمت اقتصاد و رونق و تجارت و تولید قرار بگیرد. این علم پایه هایش از دبستان شروع می شود تا دانشگاه. ما باید علمی را بدست بیاوریم که کارآفرینی و آبادانی تراوش کند.

رئیس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: محور سوم اقتدار ملی ، حفظ روحیه انقلابی و جهادی است. متاسفانه در کشور ما بعضیا از همان سالهای اول زمزمه های مذبوحانه ای را شروع کردند با این عنوان که انقلاب اسلامی تمام شده است. این خطر بزرگی است که بعضیا می گویند انقلاب را برداریم و فقط بگوییم جمهوری اسلامی. عمق حرف آنها این مطلب است که می خواهند هویت انقلاب و جهادی ما را بگیرند.

وی اظهارکرد:  امام راحل فرمودند اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی حاکم شد چشم طمع دشمنان بسته خواهدشد. اگر این روحیه را از مردم ایران بگیریم چشم طمع دشمنان باز خواهد شد و خیلی راحت ما را از پا در خواهند آورد.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز جوانان تا پیشکسوتان ما داوطلب دفاع از حرم هستند
، افزود: آن چیزی که باعث شده است امروز ما این اقتدار را در جهان داشته باشیم بخاطر همین روحیه انقلابی است.

سردار گرمه ای گفت: اگر ما در کشورهای مسلمان همسایه نمی جنگیدیم باید امروز در نزدیکی تهران و کرج با این گروههای تکفیری جنگ می کردیم.

وی با تاکید به نفوذ دشمن، گفت: بحث نفوذ یک بحث بسیار جدی از اول انقلاب بوده است و امروز تشدید شده است. دشمنان می خواهند نفوذ کنند و ما را از درون متلاشی کنند. روحیه انقلابی و ایثارگری و جهادی است که می توان منافذ نفوذ را کور کند و چشم فتنه را در بیاورد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی