بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

هماهنگی با فرهنگ ومعارف عاشورا جامعه را ازناهنجاری وتلاطم در امان نگه می دارد


هماهنگی با فرهنگ ومعارف عاشورا جامعه را ازناهنجاری وتلاطم در امان نگه می دارد

امام جمعه تایباد گفت: هماهنگی با فرهنگ ومعارف عاشورا جامعه را از ناهنجاری و تلاطم در امان نگه می دارد و در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه می نماید.

به گزارش تایبادخبر، آیت الله محمد محدثی امام جمعه شهرستان تایباد در جمع عزاداران مسجد موسی بن جعفرعلیه السلام(برق مزارتایباد) با استناد به اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات امت پیامبر (ص) می باشد گفت: توسل به ائمه علیه السلام و بکار بستن سبک زندگی علوی و هماهنگی با فرهنگ عاشورایی جامعه را ازتلاطم وناهنجاری در امان نگه می دارد.

وی افزود: درعصر حاضر دشمنان اسلام از طریق شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند تا فرهنگ ومعنویت مردم را تحت الشعاع تبلیغات و دروغ پردازی خود قراردهند و با القای شک وشبهه درجوانان جامعه اسلامی را متلاطم کنند، که با استناد به حدیث شریف نبوی که می فرمایند:”حسین علیه السلام کشتی نجان امت من است” این کشتی نجات و نجات دهندگی ائمه منحصر به زمان حیات امام حسین (ع) نمی شود و در تمام زمانها، تمسک به فرهنگ علوی نجات دهنده بشریت ازگمراهی است.

امام جمعه تایباد عزاداری امام حسین (ع) را بزرگترین سرمایه برای مکتب اهل بیت وجهان اسلام دانست وگفت: درایام محرم وصفر باید بیشترین تلاشهای معنوی و فرهنگی درقالب های موثر انجام شود تا جوانان و آحاد افراد جامعه با خطرات جنگ نرم دشمن درمناطق مختلف کشور آشنا شوند و مردم به زیبایی و عمق مفاهیم کلام ائمه وقرآن ومکتب اهل البیت (ع) آشنایی لازم را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: این بصیرت و آگاهی و ترویج این فرهنگ انسان ساز می تواند جامعه را درمقابل خطرات معنوی که امروز گریبان گیر جامعه شده و دشمنان در این زمینه سرمایه گذاری های متعددی را انجام داده است، بیمه نماید. که بهترین فرصت تبلیغ فرهنگ دینی ومعارف اسلامی ایام محرم وصفراست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی