بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی


۱۳۹۴/۰۷/۰۹
فرماندار تایباد از بررسی و حل مشکلات قدمی ترین محله تایباد خبرداد.
فرماندار شهرستان طی نشستی با تنی چند از معتمدین و بزرگان محله قدیمی برق مزار تایباد که درمحل دفتر فرماندار برگزار شد، از بررسی و حل مشکلات این منطقه در آینده ای نچندان دور خبر داد.


فرماندرا تایباد دراین نشست گفت: هیچ فرقی نمیکند که افراد یک محله از چه نژاد، مذهب و یا قومی باشند، آنچه برای برای ما مهم است، خدمت رسانی صادقانه به تمامی اقشار جامعه است و این امر مطمئنا در دولت تدبیروامید با رویکرد تقسیم عادلانه تسهیلات و خدمات با اولویت بخشی به مناطق محروم ومرزی با موفقیت انجام خواهد پذیرفت.
وی دراین نشست از حضور معتمدین این محله که پیگیر رفع مشکلات و مسائل محله خود هستند، تقدیرکرد و گفت: مدیران و مسئولین باتعامل و همراهی مردم بهتر می توانند در حل مشکلات بکوشند.
شرافتی اتحاد و یکدلی اهالی برق مزار را نمونه بارز وحدت شیعه و سنی در منطقه خواند و گفت: تفاوت قومی و نژادی اهالی این محله که اغلب از شهرهای دیگر استان به تایباد آمدند، با همدلی و همراهی مردم محله با یکدیگر بچشم نیامده و این مسئله مطمئنا می تواند به رشد و توسعه این محله نیز کمک شایانی نماید.
شرافتی با تشکر از آقای گلثومیان از معتمدین محله برق مزار، از وی  بعنوان یکی از خبرنگاران فعال شهرستان یاد کرد، که دارای سابقه درخشان از نظر مدیریتی و نیز حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دارد و عنوان نمود: حضور افراد نخبه و مدیر در هر محله نعمت است و پیگیر بودن مسائل و مشکلات محله با حضور و همراهی مردم و مسئولین زودتر به نتیجه خواهد رسید.
نماینده عالی دولت در تایباد بیان کرد: حل مشکلات در فضای آرام و بدون هیاهو و تشنج را زودتر از موعد مقرر تحقق می باید و گفت: امنیت و آسایش ، اشتغال و بهداشت و سلامت از برنامه هاو فعالیتهای مهم فرمانداری شهرستان در منطقه بوده است که بحمدالله تا اندازه زیادی به خواسته های خود رسیده ایم.
فرماندار تایباد در پایان از تمامی اهالی شریف و متدین تایباد خواست تا با حضور در ادارات و دستگاه های اجرایی پیگیر مطالبات بحق خود باشند و در صورت هر گونه کوتاهی و قصور آن را در تمامی شبانه روز به فرمانداری شهرستان انعکاس نمایند.

 


منبع : زیرپرتال فرمانداری تایباد
تعداد بازدیدها : 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی