بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

مبادا مذاکرات ادامه پیدا کند و آمریکائیان برای نفوذ در دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز ما راهی پیدا کنند


مبادا مذاکرات ادامه پیدا کند و آمریکائیان برای نفوذ در دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز ما راهی پیدا کنند

امام جمعه موقت تایباد گفت: آمریکا دشمن بلاشک و تردید ماست. مبادا مذاکرات همچنان ادامه پیدا کند تا آمریکائیان بالاخره برای نفوذ در دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز ما راهی پیدا کنند.

به گزارش تایبادخبر، حجت الاسلام مرتضی محدثی امام جمعه موقت تایباد در خطبه اول نماز عید قربان ضمن اشاره به اینکه عید سعید قربان اوج بندگی و اخلاص است، عنوان کرد: مومنینی که در این عید قربانی می کنند حتما فقرا را مدنظر داشته باشند و سهم فقرا را از این قربانی کنار گذاشته و به آنها برسانند.

وی اظهارکرد: مستحب است که نماز عید در زیر آسمان و با فاصله از دیار و آبادی برگزار شود تا مومنین اخلاص و بندگی خود را نشان دهند. امروز روز بخشش و نیایش است. در روز عید قربان اهل نیایش و قربانی کردن باشیم. همچنین برای استغفار نزد خداوند متعال عجله کنیم، عجله خوب نیست اما جایی که عجله کردن در آن نیکوست مغفرت خواستن از خداست.

وی در خطبه دوم نماز عید ضمن اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: مهمتر از تعلیم ، تربیت است. فلذا در مدارس هم آموزش باید مدنظر باشد و هم پرورش. معلمین نیز نباید فقط تعلیم را مورد توجه قرار دهند بلکه تربیت دانش آموزان را نیز مدنظر داشته باشند و به تربیت دانش آموزان اهتمام بورزند.

حجت الاسلام محدثی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر هر صحبتی درارتباط با دفاع مقدس بکنیم، نمی توانیم رشادتها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را بیان کنیم.

وی به فرمایشات رهبری نسبت به نفوذ فرهنگی و سیاسی آمریکا و غرب اشاره کرد و افزود: حواسمان باشد که چرا حضرت آقا نسبت به این مسائل ابراز نگرانی می کنند این هشدارهای حضرت آقا را باید جدی گرفت چراکه امروز روزنه هایی در این حوزه ها باز شده است.

امام جمعه موقت تایباد گفت: آمریکا دشمن بلاشک و تردید ماست و دشمنی آمریکا نسبت به جهان اسلام محرز است. هیچ خیری در دولت آمریکا تاکنون دیده نشده است. مبادا مذاکرات همچنان ادامه پیدا کند تا آمریکائیان بالاخره برای نفوذ در دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز ما راهی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم در یمن، سوریه، افغانستان ، عراق و دیگر کشورهای اسلامی چه جنایاتی رخ می دهد. همه ی این فجایع با نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی