بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی



نخستین مجمع بسیج شهرستان تایباد برگزارشد

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن فرمایشات ایشان و با هدف حفظ انسجام بیشتر اقشار بسیج ، نخستین مجمع بسیج شهرستان تایباد در سال ۹۴ در محل حسینیه ثارالله برگزارشد.

به گزارش تایبادخبر، آیت الله محمد محدثی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرستان تایباد در این مجمع بر تحقق منویات رهبری در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد.

وی در ادامه باتوجه به آیه سوره انفال اظهارکرد: تا می توانید خود و خانواده تان را در برابر تهاجمات مختلف فرهنگی دشمن بویژه در فضای مجازی و ماهواره شکست ناپذیر کنید.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه بدنبال ایجاد یک دهکده جهانی است و بدنبال ایجاد دنیایی واحد با فرهنگ غرب است.

آیت الله محدثی عنوان کرد: گرچه تفاوتهای زیادی در بین مردم وجود دارد اما وقتیکه همه با هم یکی شدند همین تفاوتها باعث می شود که هلاک نشوند. لذا هیچ عیبی ندارد که مردم با هم تفاوت داشته باشند اما اصول و ارزشها باید حفظ شود.

امام جمعه تایباد در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به حمله عربستان به یمن و ذکر روایتی از امام جواد(ع)گفت: کسی که آگاه به ظلم است، کسی که کمک کننده به ظلم است  و کسی که راضی به ظلم است هر سه در آن ظلم شریک هستند.

سرگرد اللهیاری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تایباد در ادامه جلسه ضمن تشکر از مسئولین کارگروههای مجمع بسیج، بر عزم جدی و همدلی و همزبانی بیشتر اعضا در راستای پیشبرد اهداف بسیج تاکید نمود.

ذبیر مجمع بسیج شهرستان تایباد موضوعات شش گانه ابلاغی را فرصت بسیار مناسبی برای خودکفایی کشور و خنثی سازی توطئه های دشمن دانست و افزود: دشمن دام های مختلفی را برای منحرف کردن آحاد جامعه اسلامی پهن کرده است که معارف اهل بیت(ع) بهترین خنثی کننده شیطنتهای دشمن است.

DSCF6498 نخستین مجمع بسیج شهرستان تایباد برگزارشد DSCF6499 نخستین مجمع بسیج شهرستان تایباد برگزارشد

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۴
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی