بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

استقبال فرماندار تایباد از هفته گرامیداشت ۸ دفاع مقدس

فرماندار تایباد: مقاومت هشت ساله‏‌ی ملت ایران در جنگ تحمیلی، توانمندی ایدئولوژی اسلام را به عنوان مقوله ‏ای فرهنگی و سیاسی در عصر حاضر بار دیگر به اثبات رسانده است .




فرماندار تایباد در آستانه سالگرد آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه کشور ایران و فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: مقاومت هشت ساله‏ی ملت ایران در جنگ تحمیلی، توانمندی ایدئولوژی اسلام را به عنوان مقوله‏ای فرهنگی و سیاسی در عصر حاضر بار دیگر به اثبات رسانده است و جوهر مقاومت و پایداری را در برابر مطامع استکبار و تئوری‏های تحمیلی به عنوان سمبل بازیافت هویت دینی و اقتدار فرهنگی وارد زندگی مردم کرده است. فراتر از این، امام راحل قدس سره و امام خامنه ای (مدظله)، روح مبارزه و حفظ انگیزه دفاعی را تبلور دین و دینداری می‏دانند.
وی همچنین اظهار نمود: هجوم وسیع نظامی و شروع جنگی یک طرفه که از سوی مستکبرین غرب و شرق برای سقوط انقلاب تازه پاگرفته جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، با توسل به شعارهای قومی و با هدف تجزیه ی ایران و به امید فتح سه روزه ی تهران و سقوط نظام اسلامی آغاز شد، و خرابیهایی در دو کشور و در منطقه به بارآورد که کم نظیر بود و جنایتهایی در دفتر تاریخ به ثبت رساند که تا کنون نظیر آن مشاهده نشده بود .
شرافتی افزود:  ملت رشید ایران دراین بین به دفع تجاوز برخاست و با دفاع مقدس از کیان اسلام و میهن اسلامی، سیلی محکمی بر دشمن نواخت و با سلاح و صلاح و در سایه ی رهبری ولی خدا، آن چنان حماسه ی استقامت و رشادت مظلومانه و سرسختانه یی سرود که در تاریخ، به مثابه ی درس بزرگی باقی خواهد ماند و صراط مستقیم مبارزان و آزادیخواهان را ترسیم خواهد کرد .
وی با شاره به اینکه عنایت خدا در نصرت مظلومان و غلبه ی لشکریانش، بر همه ظاهر شد و این مرحله از توطئه ی دشمن ناکام ماند و ذلیل و شکست خورده و نادم و خسارت دیده، با پرونده یی مالامال از جنایت، به تغییر حیله پرداخت، اظهار داشت: آنچه از حماسه و شجاعت و قدرت و صلابت و فتح رزمندگان اسلام در این مدت گذشت و آنچه از ایثار و قدرت روحی و توکل به خدا و اعتماد به نفس که ملت بزرگ ما از خود نشان دادند، با هیچ بیان قابل توصیف نیست .
وی یادآور شد: حماسه آزاد مردان و شیرزنان و غیور رزمندگان و دلیر بسیجیان ملت ما را که مدرنترین سلاحهای ابرقدرتها در برابر اراده ی پولادین آنان خنثی گردید را نمی توان در هیچ گزارشی ترسیم کرد؛ مگر آن که همه ی کسانی که توانایی نگارش و سرایش، ترسیم و تجسم دارند، دیده ها و یافته های خود و دیگران را هنرمندانه به نظم و نثر و تصویر درآورند .
وی تمامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از برکت خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: هر آنچه که امروز باعث عزت و افتخار ایران و ایرانیان گردیده است و حتی در مذاکرات هسته ای ایران و شش ابرقدرت جهان موجب سربلندی ما شد، همگی به حرمت ایثار و شهادت بزرگ مردانی بوده که جان به کف گرفته ودر جبهه های حق علیه باطل امنیت و آسایش ما را تضمین نموده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان تایباد با  گرامیداشت رشادت‌ها و شهادت‌ها و حماسه‌سازان 8 سال دفاع مقدس به جمله مقام معظم رهبری درخصوص این مهم اشاره نمود و گفت: بدرستی دوران دفاع مقدس، اوج افتخارات ملت ایران است و گرامیداشت یادوخاطره شهدای این دوران  به عنوان وظیفه دینی و معنوی همه محسوب می گردد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی