بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

کاری که آل سعود در یمن انجام می دهد به مراتب بدتر از جنایات اسرائیل است


کاری که آل سعود در یمن انجام می دهد به مراتب بدتر از جنایات اسرائیل است

امام جمعه تایباد بااشاره به حمله عربستان به یمن، گفت: آن چیزی که عربستانی ها در یمن انجام می دهند به مراتب بدتر از جنایتهای اسرائیلی هاست.

به گزارش تایبادخبر، آیت الله محمد محدثی امام جمعه تایباد در خطبه دوم نمازجمعه اظهارکرد: طبق دستور قرآن و اسلام مسلمانان باید امت واحده باشند. امت واحده یعنی اینکه افراد امت مانند اعضای یک پیکر باشند. پس چرا در میان امت اسلام تفرقه ایجاد شد؟

وی ادامه داد: تفرقه باعث می شود که دشمنان در میان مسلمانان نفوذ کنند و سرزمینهای اسلامی را در سلطه خود بگیرند و بر مسلمانها مسلط شوند تا بتوانند سرمایه های آنها را به غارت ببرند. مردم باید متوجه باشند که اینها دوست نیستند.

وی افزود: نزدیک به ۶۰ کشور اسلامی در دنیا وجود دارد. اگر اینها همه به حکم قرآن یکی باشند و کنار هم احساس برادری کنند آیا این بیچارگی و درد و رنج را در دنیای اسلامی میدیدیم؟

آیت الله محدثی خاطرنشان کرد: الآن برخی از کشورهای عربی ایران را دشمن خود می دانند در حالی که بعد از انقلاب اولین حرفی که امام راحل زدند این بود که ما با همه ی کشورهای اسلامی برادریم. اما امروز برخی از کشورهای اسلامی یهودیان را دوست خود و ایران را دشمن خود می دانند.

وی تصریح کرد: اسرائیلی ها به خون مسلمانها تشنه اند هیچ دشمنی تا به امروز مانند این طائفه به مسلمانها بدی و جنایت نکرده است، اینها کودک کش هستند. میلیونها فلسطینی الآن در کشورهای مختلف بخاطر اینها آواره هستند. حالا اگر کسانی صهیونیستها را دوست خود و ایران را دشمن خود بدانند از حکم قرآن مبنی بر اتحاد مسلمانان سرپیچی کرده اند.

امام جمعه تایباد گفت: ایجاد اختلاف و دشمنی در میان کشورهای اسلامی باعث نفوذ و قدرت دشمنان اسلام خواهد شد وگرنه اگر یک و نیم میلیارد مسلمان در کنار هم باشند کدام ملت می تواند حریفشان شود و یا ضربه ای به مسلمانان بزند.

وی ضمن تاکید بر وحدت مسلمانان، افزود: امروزه دشمنان اسلام جنگ نیابتی راه انداخته اند. یعنی خود آنها در کشورهای اسلامی مانند یمن و سوریه ، مردم را نمی کشند بلکه افرادی را که به ظاهر مسلمان هستند اجیر می کنند تا کار آنها را انجام دهند.

وی بااشاره به حمله آل سعود به یمن گفت: آن چیزی که عربستانی ها در یمن انجام می دهند به مراتب بدتر از جنایتهای اسرائیلی هاست.

آیت الله محدثی عنوان کرد: الآن نوجوانان سوری را به کشورهایی که جمعیت آنها در حال پیر شدن است مانند آلمان می برند که در آنجا تعلیم دیده شوند تا بتوانند برای آلمانی ها کار کنند.

وی بااشاره به انتخابات آخر سال، بیان کرد: چندماه بعد انتخابات نمایندگان مجلس را پیش رو داریم. باید جدیت کنیم تا این انتخابات اختلافی را در بین ما ایجاد نکند. در ایام انتخابات به یکدیگر تهمت نزنیم ، پشت سر یکدیگر غیبت نکنیم و مزاحم رای دادن مردم نشویم. طوری نشود که شیطان در این برهه فرصتی پیدا کند تا تفرقه ای بین ما ایجاد کند و ما را دشمن یکدیگر کند.

وی تاکید کرد: باید برادروار در کنار هم زندگی کنیم و اگر مسئله ای هم در زمان انتخابات پیش آمد با یکدیگر آن را حل کنیم و سعی کنیم. این دستور موکد قرآن است که اخوت و برادری خود را حفظ کنیم تا هم زندگی دنیای ما گرم و شیرین باشد و هم بهره ی آخرت را ببریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰
barat kolsomiyan

نظرات  (۱)

به هر چیز که بنگرید و هر چیزی را که ببینید، در زندگی شما رشد می‌کند. هرچه را هم که رد کنید، به پشت سرتان می‌افتد. اگر همیشه به سایه‌ها بنگرید، بدون تردید، سایه‌ها تبدیل به زندگی‌تان می‌شوند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی