بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

راه واهداف والای شهدا را فراموش نکنیم زیرا که این انقلاب با خون شهدا بدست آمده است











فرماندار تایباد گفت: راه واهداف والای شهدای عزیز را فراموش نکنیم زیرا که این انقلاب با خون شهدا بدست آمده است.

 

حسین شرافتی راد فرماندار شهرستان تایباد با بیان این مطلب در یادواره سه شهید روستای خیابان گفت: راه واهداف والای شهدای عزیز را فراموش نکنیم زیرا که این انقلاب با خون شهداء بدست آمده است.

وی افزود : شهداء با نثار خون خود نیازی به ما ندارند بلکه ما به شهدا نیاز داریم زیرا که امروز آبرو و اقتدار ایران اسلامی در دنیا به برکت خون شهداء بدست آمده است.

فرماندار تایباد گفت : اگر امروز ایران اسلامی دارای اقتدار و امنیت است و درمجامع بین المللی با قدرت تمام از این مردم ومرز و بوم و نظام اسلامی و الهی دفاع می کند و درمقابل مستکبرین می ایستد به برکت خون شهدا است.

وی اظهارداشت: شهدای ایران اسلامی در دنیا و جهان اسلام الگوی همه آزادگان ومظلومین جهان هستند و ما باید شکرگذار نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و شهدای عزیزباشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تایباد افزود: فرهنگ ایثار وشهادت جوانان و نوجوانان این مرز وبوم در کشورهای فلسطین ، لبنان ویمن وسایر نقاط جهان تبلور یافته است.

شرافتی راد خطرنشان کرد: روحیه اخلاص ، پاکدستی واستقامت که پسندیده این ملت خداجوست، روش ومنش شهیدان بویژه رجایی وباهنر است و مردم و مسئولین ما برای سعاتمندی در دنیا وآخرت باید از آرمان شهیدان و راه و روش ومنش آنان پیروی کنند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره های شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا یک کار فرهنگی و ارزشی و تاثیرگذار است. تنها سلاحی که میشود در مقابل جنگ نرم دشمن بکار برد پیروی از آرمان شهیدان است و با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نسلی پویا و انقلابی تربیت خواهندشد.

فرماندارشهرستان تایباد با بیان خدمات نظام اسلامی درشهرستان مرزی تایباد افزود: عزم و اراده همه مسئولین در حل مشکلات و توزیع عادلانه اعتبارات وامکانات در بین مردم است زیرا  این خواسته بحق شهدا در خدمت گذاری به مردم ایران اسلامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی