بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

تمام جوانان تایباد را مشغول به کار می کنیم/ وظیفه دولت حل مشکلات مردم است

تمام جوانان تایباد را مشغول به کار می کنیم/ وظیفه دولت حل مشکلات مردم است

فرماندار تایباد گفت: تلاش می کنیم از پتانسیل مرز و ارتقای منطقه ویژه دوغارون تایباد به منطقه آزاد استفاده کنیم تا همه ی جوانان شهرستان مشغول به کار شوند.

به گزارش تایبادخبر، حسین شرافتی راد فرماندار تایباد دیروز ظهر پشت تریبون نمازجمعه پس از اقامه نماز ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) و هفته دولت، عنوان کرد: ما با منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را پیاده کردیم و همچنین بخشهایی از اقتصاد مقاومتی که حضرت آقا تاکید کردند باید به درستی در بین دستگاههای دولتی و بین مردم و بخشهای خصوصی لحاظ شود.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت اشاره کرد و ادامه داد: رمز موفقیت نظام ما این است که حواسمان به توطئه های دشمنان باشد و هیچ موقع دنبال تفرقه نباشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم. رمز موفقیت نظام وحدت و همدلی بین مردم و نظام است.

وی افزود: امروز اگر بزرگداشت هفته دولت می گیریم برای این است که  به مردم بگوییم شما نگران نباشید، مسئولین وظیفه شان حل مشکلات شما  است.

شرافتی راد خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اینکه مقام معظم رهبری  فرمودند نگذارید اتباع خارجی و پناهندگان حتی از تحصیل باز بمانند. سفیر موزامبیک در در گمرک دوغارون جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند شما بهترین و عزتمندترین کشور هستید.

وی به قدرت سیاسی ایران اشاره کرد و گفت: وقتی وزیر آمریکا صدایش را در مذاکرات بلند می کند، ظریف وزیر امور خارجه ایران جوابیش را می دهد و می گوید حواست باشد شما با جمهوری اسلامی ایران طرف هستید. وقتی رئیس جمهور آمریکا می گوید همه ی گزینه ها روی میز است رئیس جمهور ایران در جواب عنوان می کند این یک طنز است.

فرماندار تایباد گفت: امروز خون شهدای ما به بار نشسته است. اگر هشت سال دست خالی در مقابل دشمن بهترین سرمایه ها مان را تقدیم انقلاب کردیم، امروز سرمان بلند است.

وی به فساد اقتصادی اشاره کرد و گفت: مشکل اقتصادی ایران ، نتیجه توطئه دشمن و فساد اداری و اخلاقی و دزدی برخی از افراد است.

شرافتی راد اظهارکرد: امروز از تریبون نمازجمعه اعلام می کنم، تلاش می کنیم از پتانسیل مرز و ارتقای منطقه ویژه دوغارون تایباد به منطقه آزاد استفاده کنیم تا همه ی جوانان شهرستان مشغول کار شوند و حتی جوانان شهرستانهای همجوار هم برای کار به تایباد بیایند.

فرماندار تایباد عنوان کرد: نامه تبدیل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منطقه آزاد توسط استاندار محترم خراسان رضوی تحویل رئیس جمهور شده است.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی