بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی



به مناسبت هفته دولت و ایام خجسته دهه کرامت، کلنگ‌ ساخت مجموعه ورزشی برق مزار با حضور فرماندار شهرستان و نماینده محترم مجلس در شهرستان های تایباد، جام و باخرز به زمین زده شد.
فرماندار تایباد در مراسم کلنگ زنی این مجموعه ورزشی برق مزار که از محلات قدیم و محروم شهر تایباد است، بیان داشت: ساخت مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیاردوهفتصد میلیون تومان با کلیه امکانات در ایام هفته دولت، به برکت و حرمت خون شهدا، به عنوان هدیه از طرف دولت تدبیروامید به مردم ولایتمدار و شریف برق مزار تقدیم می شود.
فرماندار تایباد با تبریک ایام دهه مبارک کرامت و ایام گرامیداشت هفته دولت با بیان خدمات گسترده دولت تدبیر و امید در کشور و شهرستان تایباد گفت: یکی از مهمترین ویژگی های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت ها این است که از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است.  


شرافتی راد بهره‌برداری مردم از پارک برق مزار که چندی پیش به همت شهردار و شورای شهر تایباد افتتاح شد، عنوان داشت: فعالیتها و خدمات ارزنده ای که در این منطقه صورت گرفته خود بیانگر توجه خاص مسئولین و مدیران به مناطق محروم است.
فرماندار تایباد با اشاره به ارزشمند بودن کار شهدا گرانقدر ایران و شهرستان تایباد که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری نمودند، عنوان نمود: شهدای ما در عرصه میدان جنگ و دفاع مقدس با رشادت و ازخودگذشتگی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند تا امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آورند و امروز مدیران و مسئولین ما باید با کار جهادی و خدمتگزاری به مردم این سرزمین، زمینه رضایتمندی  کلیه اقشار مردم و شادی روح شهدای گرانقدر این سرزمین را فراهم سازند.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
barat kolsomiyan

نظرات  (۱)

۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۱ جواد کلثومیان
این طرح خوبیه.اگه یه فکری هم برای مدرسه مختلطه این منطقه بشه بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی