بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی


سموم کشاورزی
فرماندار تایباد در گفت‌وگو با تسنیم:

۳ میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی تایباد اختصاص یافت

فرماندار تایباد از اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ماده ۱۸۰ به بخش کشاورزی خبر داد.حسین شرافتی راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تایباد اظهار داشت: با هدف افزایش راندمان آبیاری تحت فشار، پروژه آبیاری تحت فشار در 420 هکتار از اراضی دشت کرات با اعتبار یک میلیارد و 960 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در این پروژه یک میلیارد و 174 میلیون تومان اعتبار بلاعوض دولتی و 527 میلیون تومان اعتبار تبصره‌ای و 260 میلیون تومان اعتبار خودیاری هزینه شده است.

شرافتی راد بیان کرد: راندمان آبیاری در این پروژه در روش سطحی 75 درصد و در روش قطره‌ای 95 درصد است. شهرستان تایباد دارای 150 هزار هکتار اراضی است که 36 هزار هکتار آن زیر کشت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار از 10 میلیارد تومان اعتبار ماده 180 به بخش کشاورزی خبر داد و افزود: این اعتبار در جهت طرح‌ها و برنامه‌های بخش راندمان آب و بهینه سازی آب هزینه خواهد شد.

وی بر اجرای کشاورزی نوین با اجرای الگوی کشت جدید تاکید و گفت: در این راستا دولت حمایت‌های جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی