بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

بهره برداری از ۱۱ پروژه شهری و روستایی در تایباد


بهره برداری از ۱۱ پروژه شهری و روستایی در تایباد

بهره برداری از ۱۱ پروژه عمرانی و راه روستایی با اعتباری معادل یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال در تایباد آغازشد.

 در دومین روز از هفته دولت باحضور فرماندار، مسئولین محلی و ائمه جماعات تشیع وتسنن ۱۱پروژه شامل ۸ پروژه ویژه شهری (میدان و آسفالت معابر درشهرکاریز)، دو پروژه راه روستایی در روستاهای مرزی محمد آباد قدس و سرداب و یک پروژه مسکن مددجویی کمیته امداد در روستای محسن آباد به بهره برداری رسید.

حسین شرافتی راد فرماندار تایباد در مراسم بهره برداری این پروژه ها عنوان کرد: برای به ثمر رسیدن این ۱۱پروژه عمرانی درشهرستان مرزی تایباد ۱۷۶میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی، راه روستایی، شهرداری و خودیاری اهالی تامین و پرداخت شده است.

وی درجمع اهالی شهر کاریز و روستاهای مرزی تایباد از نعمت امنیت بعنوان بزرگترین نعمت درشهرستان و روستاهای مرزی یاد نمود وگفت: امروز درنقاط مرزی، روستاییان با آرامش به کار و تلاش مشغول می باشند و این به برکت تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و تعامل همه مردم مرزنشین می باشد. درحالی که در خیلی از کشورهای اسلامی مردم شب امنیت لازم را ندارند.

شرافتی راد نویدداد: بزودی مرحله دوم یارانه فروش سوخت ویژه روستاهای مرزی تایباد به حساب روستائیان واریز خواهدشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی