بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

کسی که خودش از دل دستگاههای انتخاباتی به مسئولیت رسیده است نباید آنها را زیر سوال ببرد


کسی که خودش از دل دستگاههای انتخاباتی به مسئولیت رسیده است نباید آنها را زیر سوال ببرد

خطیب جمعه تایباد گفت:  از همین الان دستگاههای انتخاباتی را به خاطر حزب و جناح زیر سوال بردن آن هم کسانیکه از دل همین دستگاههای انتخاباتی خودشان به مسئولیتی رسیده اند، چیز مطلوبی نیست.

به گزارش تایبادخبر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی امام جمعه موقت تایباد در خطبه دوم نمازجمعه تایباد عنوان کرد: بعضی از کشورهای منطقه و بویژه کشورهای عربی منطقه سرباز و مامور دستگاه استکباری اند و در خدمت رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی هستند. اینها سیاست آنها را دنبال می کنند کمااینکه تیشه به ریشه خودشان هم می زنند.

وی ادامه داد: این کشورها و بویزه رژیم سعودی که مانند رژیم کودک کش صهیونیستی هم شده است اصلا برایش تفاوتی نمی کند منطقه ای را که زیر بمباران قرار داده است نظامی هست یا نیست؟ خودشان هم عملا می گویند ما با خاک یمن را یکسان می کنیم و از بین هم می بریم.

وی افزود: از این جنگ عربستان با یمن، کارخانه های سلاح آمریکا سود هنگفتی دریافت بدست می آورند و از طرف دیگر هم عده ی زیادی از مسلمانان بی گناه و مردم مظلوم یمن را زیر باران بمباران از بین می روند.

حجت الاسلام محدثی با اشاره به نیت عربستانی ها برای بازگرداندن رئیس جمهور فراری یمن بر منصب قبلی اش، گفت: آنهایی که فریاد دموکراسی سر می دهند آیا این دموکراسی است آنهایی که دم از مردم سالاری می زنند آیا این مردم سالاری است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا برای رسیدن به مقاصد خودش به این منطقه می آید که همه کشورها را زیر سلطه خود دربیاورد. کسی نباید گول این حرف را بخورد که آمریکائیان برای خیرخواهی به منطقه ما می آیند.

وی تصریح کرد: از زمان کشف شدن، کشور آمریکا ۹۳ درصد سالها را درگیر جنگ با کشورهای مختلف بودند برای اینکه خود را کدخدای جهان می دانند.

خطیب جمعه تایباد گفت: بعضی ها این حرف را نگویند که کشور خودمان این همه احتیاجات دارد چرا باید در کشورهای منطقه هزینه کنیم. یکی به این جهت در کشورهای منطقه هزینه می کنیم که بجای مرزهای خودمان در خارج از مرزهای خودمان بجنگیم. همچنین وظیفه انسانی و وظیفه دینی ما ایجاب می کند که از این مردم مظلوم که زیر ستم قرار گرفته اند حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رژیم سعودی با کاری که در یمن می کنند درواقع گور خودشان را خواهند کرد. مردم یمن مردم شجاعی هستند و با دست خالی در مقابل انواع بمبها و سلاحهای کشتار جمعی مقاومت می کنند. باید رژیم سعودی و کشورهای حامی آنها خجالت بکشند که نمی توانند این مردم مظلوم و دست خالی را به زانو در بیاورند.

وی گفت: امروز کشورهای استکباری هم به این نتیجه رسیدند که هرجا جمهوری اسلامی ایران از کشورهای منطقه حمایت کرد آنها نتوانستند به مراد دلشان برسند و این واقعیتی است و عصبانیت آنها هم از همین است.

وی به برجام اشاره کرد و گفت: حضرت آقا تعبیر به متن می کنند از این برجام، این متن باید مجاری قانونی خودش را طی کند. حضرت آقا فرمودند ما دیگر محرمانه ای نداریم و مسئولین به مردم هر چی که هست را بازگو کنند.

وی تصریح کرد: ما چرا باید در بحث برجام محرمانه داشته باشیم. مسئولین بگویند به مردم آنچه که هست یا حداقل در  نمایندگان مجلس که منتخب مردم هستند در جریان متن قرار بگیرند و با کارشناسی تمام این را مورد بررسی و نتیجه گیری قرار بدهند. این هم خواسته حضرت آقا و هم ملت و هم نمایندگان مجلس است.

حجت الاسلام محدثی اشاره کرد: دشمن اختلاف میان مذاهب را دنبال می کند. بایستی به هوش باشیم و بشناسیم که مبادا اختلافاتی که دشمن در بین ما ایجاد می کند دامن ما را بگیرد و در بین ما آتش راه بیندازد. حالا این اختلافات چه مذهبی باشد و چه حزبی، گروهی و جناحی. دشمن به دنیال این است که دو دستگی در جامعه ایجادکند.

وی عنوان کرد: مسئولین عزیز ما دقت نظر داشته باشند که دستگاههای نظام را زیر سوال نبرند. از همین الان دستگاههای انتخاباتی را زیر سوال بردن آن هم کسانیکه از دل همین دستگاههای انتخاباتی خودشان به مسئولیتی رسیدند و خدایی نکرده ایجاد دو دستگی کردن آن هم در سال همدلی و همزبانی چیز مطلوبی نیست.

امام جمعه موقت تایباد ادامه داد: شورای نگهبان یکی از دستگاههای است که از همان ابتدای انقلاب تا به الان انتخابات را دنبال کرده است و با حفظ امانتداری حقوق مردم را کاملا حفظ کرده و تمام اهتمامش بر این بوده است که انتخابات سالم برگزار شود.

وی اظهارکرد: ما نباید به خاطر حزب و جناحمان حرفی بزنیم و کسی را متهم کنیم. بویژه فقهای شورای نگهبان، اینها عالم و عادل اند.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی