بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی


به گزارش تایبادخبر، سرهنگ محمد رضا روحی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد درحاشیه نمازجمعه تایباد درگفتگو با خبرنگارما گفت: چهارنفر از ضاربین و قاتل مجلس عروسی شهر تایباد که پس از چاقو زدن چهاترنفر که یک نفر کشته و۳نفرمجروح شده بودند و پس ازدرگیری تا رسیدن پلیس متواری شده بودند، شب گذشته توسط پلیس با همکاری مردم وسایر مسئولین امنیتی دستگیر ودرحال بازجویی می باشند.

وی گفت: درمجلس عروسی چندشب قبل طی درگیری با چاقو چهارنفر مجروح می شوند که یک نفر بدلیل اصابت چاقو به قلبش فوت وسه نفردیگر روانه بیمارستان می شوند، تارسیدن پلیس به صحنه ضاربین متواری شده که شب گذشته این ضاربین دستگیر و بزودی تحویل مرجع قضایی می شوند.

سرهنگ روحی درمورد دستگیری باند موتورسواری که اقدام به بهم زدن مجالس در تالار خوشبختی تایباد کرده بودند، اظهارکرد: طی یک اقدام هماهنگ، کل اعضای باند به استثنای یک نفر که متواری شده دستگیر شدند که این باند هم درحال بازجویی وتشکیل پرونده می باشد

وی با اشاره به زحمات شبانه روزی پلیس در دستگیری این دو باند ازمردم ومعتمدین شهرستان درخواست کرد: درمجالس عروسی رعایت شئونات اسلامی راداشته باشند و مجالس رامدیریت کنند و اگر خدای ناخواسته درمجلسی که منجر به دعوی بین جوانان می شود بلافاصله با پلیس بوسیله تماس حاصل نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان بااشاره به اینکه تایباد علی رغم مرزی بودن در بعضی از آیتم های ازنظر جرم صفر می باشد و ازجمله امن ترین شهرستانهای استان خراسان است ازمردم خواست: درپاسداری ازاین امنیت پایدار با عوامل امنیتی همکاری لازم را داشته باشند و نگذارند که با وجود چند نفر بی اطلاع ازقانون وشرع احساس ناامنی درشهرستان بوجود آید.

وی گفت : با هماهنگی دادستان محترم از این پس جوانانی که راکب موتورسیکلت باشند و با خود چاقو حمل کنند، توسط پلیس دستگیر وبه مراجع قانونی معرفی وبرابر قانون با آنها برخورد خواهد شد؛ لذا والدین محترم فرزندان خودر راکنترل نمایند تاشاهد ایجاد مشکل برایشان نباشیم.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی