بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

در هفته دولت صورت می گیرد؛ آغاز ۴۸پروزه با ۴۰میلیاردریال اعتبار در تایباد


در هفته دولت صورت می گیرد؛ آغاز ۴۸پروزه با ۴۰میلیاردریال اعتبار در تایباد

فرماندارتایباد گفت: در هفته دولت با اعتباری معادل ۴۰میلیارد ریال تعداد ۴۸پروژه عمرانی، ورزشی، بهداشی و گازرسانی در شهرستان تایباد آغاز می شود.

به گزارش تایبادخبر، حسین شرافتی راد فرماندار تایباد درجمع مسئولین ادارات ونهادها با اشاره به برنامه ریزی لازم برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها عمرانی به مناسبت هفته دولت گفت: در هفته دولت با اعتباری معادل ۴۰میلیارد ریال تعداد ۴۸پروژه عمرانی، ورزشی، بهداشی و گازرسانی در شهرستان تایباد آغاز می شود که اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی و خودیاری وماده ۱۸۰ تامین گردیده است.

فرماندارتایباد افزود: گاز رسانی به ۹ روستا ، استخر سرپوشیده ، آسفالت راه روستایی وطرح اصلاح الگوی مصرف آب ازمهمترین پروژه های هفته دولت درتایباد می باشد.

آیت الله محمد محدثی در این نشست با تبریک دهه کرامت وتاکید برخدمت بی منت به مردم گفت:
دشمنان اسلام درصدد ایجاد اختلاف بین مردم می باشند و باید همه مسئولین تلاش کنند با عملکرد مطلوب وخدمت رسانی صادقانه به وحدت وهمدلی درجامعه کمک کنند.

امام جمعه تایباد بااشاره به محبت اهل سنت به آل بیت پیامبر (ص) گفت: اهل سنت هم با تشیع دراین موضوع که محبت ال بیت پیامبر(ص) مزد رسالت پیامبر (ص) است هم عقیده می باشند ویکی ازافتخارات ما خراسانی ها وجود مرقد مطهر امام رضا علیه السلام دراین استان است.

وی به تشریح علت این مزد رسالت پرداخت وگفت: دلیل اینکه مزد رسالت پیامبر محبت به اهل بیت می باشد ، این است که مسلمین با تمسک به خاندان رسالت ازمسیر دین خارج نشوند.

وی تصریح کرد: حداقل این سفارش و مزد، این است که با خاندان رسالت مخالفتی نشود اما متاسفانه امروزه شاهد جنایات تکفیری ها در کشتار مسلمین بی دفاع و و دوستدار اهل بیت در بلاد اسلامی هستیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی