بازمانده تایبادی

بازمانده تایبادی

پیروزی مسلمین در دشمن شناسی وبصیریت اسلامی است


پیروزی مسلمین در دشمن شناسی وبصیریت اسلامی است

کارشناس ارشد فقه ومبانی حقوق گفت: پیروزی مسلمین در دشمن شناسی وبصیریت اسلامی است. جهان اسلام باید به داشته های اسلامی ودینی خود تکیه کند و با شناخت دوست از دشمن و مراجعه به مبانی دینی وتاریخی اسلام، گول دشمنان قسم خورده اسلام را نخورد.

برات کلثومیان ، مدرس دانشگاه وکارشناس ارشد فقه ومبانی حقوق در گفتگو با تایبادخبر عنوان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده بهترین سلاح ومبارزه با کشورهای اسلامی سرک کشیدن در داشته های کشورهای اسلامی و دامن زدن به اختلافات سیاسی، قومی و مذهبی می باشد.

وی ادامه داد: با استفاده از این اختلافات و با استفاده از نیروی انسانی و امکانات خود کشورهای اسلامی با ایجاد اختلاف علیه مسلمین اقدام می کنند و با توطئه هراس از یک کشور یا مبارزین یک منطقه اقدام به ایجاد مخالف برای آن کشورها می کنند که نتیجه آن ایجاد گروهک های تکفیری ازجمله طالبان، داعش ، و دهها گروه تکفیری دیگر با هزینه های زیاد تحت عنوان جنگ نرم به مبارزه با کشورهای اسلامی برمی خیزند.

وی بیان کرد: آنچه باید همه مسلمین جهان امروز به آن توجه کنند پایبندی به مفاهیم قرآن کریم و توجه به ندای اسلام که می فرماید(واعتصمو به حبل الله جمیعا ولاتفرقو) همه مسلمانان باید به ریسمان خدا چنگ بزنند وازتفرقه پرهیز کنند.

گلثومیان اضافه کرد: امروز مسلمین باید بدانند که مشترکات جهان اسلام خیلی بیشتر از افتراقات آنها است. قرآن کریم، خانه کعبه ، پامبر اکرم (ص) ، قبله مشترک ، اصول دین مشترک باید مسلمین را به این مهم توجه دهد که در فروعات نباید زمینه مشکل و تکفیر علیه یکدگر را سازمان دهی کرد و در پازل دشمن بازی کرد وتحت تاثیر دلارهای نفتی صهیونیستی زمینه کشت وکشتار مسلمین را درجهان اسلام فراهم نمود. سران کشورهایی اسلامی باید اختلافات بین مسلمین رابشناسند و از توطئه های آنها آگاه باشند.

وی اشاره کرد: به اعتراف دوست ودشمن درعصر حاضر انقلاب اسلامی ایران درجهان اسلام و تمام دنیا منتشرشده و دشمنان از بیداری اسلامی هراسانند و به این نتیجه رسیده اند که باید برای حفظ خوی استکباری وسلطه بر جهان و مسلمین یا انقلاب های کشورهای اسلامی را درنطفه خفه کنند یا اینکه با تغییر مسیر انقلاب ها و یا تجهیز مخالفان دولتهایی که با آمریکا واسراییل مخالفت دارند، ازهیچ کوششی دریغ نکنند وبا تمام توان تلاش کنند تا حکام دست نشانده خود را درمنطقه نگه دارند.

کارشناس ارشد فقه ومبانی حقوق عنوان کرد: رمز موفقیت وپیروزی درجهان اسلام توجه به ندای وحدت اسلامی است با قید تکیه نکردن به چراغ سبزهای دشمنان اسلام.

وی خاطرنشان کرد: درطول تاریخ همیشه جریان حق وباطل باهم در ستیز بوده اند و هیچ گاه نتوانسته اند حق و باطل و یا تاریکی و روشنایی در یک زمان باهم جمع شوند، تاریکی وظلمت همیشه مخالف روشنایی وباطل همیشه مخالف حق بوده وهست.

وی ادامه داد: پیروزی مسلمین در دشمن شناسی وبصیریت اسلامی است. جهان اسلام باید به داشته های اسلامی ودینی خود تکیه کند و با شناخت دوست از دشمن و مراجعه به مبانی دینی وتاریخی درطول اسلام گول دشمنان قسم خورده اسلام را نخورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
barat kolsomiyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی